torsdag 26 februari 2009

Mera glad!

När jag började med mitt senaste inlägg var det tre saker jag skulle skriva att jag var glad för. Och när jag hade skrivit två var det tredje fullkomligt som bortblåst!!! Till slut gav jag upp och publicerade de två jag hade lyckats komma ihåg... Men här är ju den tredje: Jag vann ju utlottningen Florin hade på sin fantastiska blogg tidigare i vinter. Visserligen tröstpris, men ett tröstpris från Florin går då sannerligen inte av för hackor! Se bara vilken vacker handledsväska som landade i min brevlåda för ett par veckor sedan. Tusen tack! En annan sak att vara glad för är att jag har stort hopp om att kunna köpa två vita Billy-bokhyllor imorgon. 60 cm bredd säljs inte längre på IKEA, men nu verkar jag ha första tjing på två st i Aspudden. Ska titta på dem imorgon och hoppas, hoppas att de är ok. De ska nämligen bli stommen i min nya syhörna. Det var äldsta dottern som hittade beskrivningen och tyckte att det skulle passa utmärkt till mammas syhörna. Och det hade hon rätt i. Det kommer bli så bra, så bra.

Inga kommentarer: