onsdag 7 juli 2010

Semester!

Just nu prioriterar jag att sy, framför att blogga, men det hade ni kanske redan räknat ut ;) Möjligen hinner jag med nåt inlägg innan vi drar ut med husvagnen igen, men jag lovar inget.

Stort tack till Klockarbarn, vill jag hinna med att säga! Jag hade äran att vinna hennes utlottning av den här fina blomman och ett kuvert från Jes väntade mig när vi kom hem. Tyvärr var kuvertet redan vittjat på sitt innehåll, så nån annan fick glädjen av blomman, men jag blev ju i alla fall glad när jag vann. Fast jag hade förstås blivit ännu gladare om ingen hade snott blomman också...!

Kör försiktigt, alla semesterfirare! Och låt andras post vara ifred, även om den är aldrig så lockande ;)

4 kommentarer:

Fia sa...

Ha det så skönt nu och ja, det blev lite senkvälls-syende här också...fast nu måste jag sova, har en tidig tid att passa imorgon.

Hann ju nästan klart med...*****

Och fy, trist att ngn snott blomman, om det nu inte var så att kuvertet gått sönder och blomman ramlat ur?

OttoPippi sa...

Ha en underbar semester vännen!!!!

Fy sjutton för posten!!! Man kan verkligen inte lita på dem längre, brev försvinner och paket snos osv osv.... Jag har varit med om massor av sånt det sista. Allra senast hade någon öppnat mitt kuvert med storlekslappar!!! Så tråkigt....

ett tu tre sa...

Usch för oärliga människor!

Och ha det riktigt skönt och härligt på semestern!

Ordinary Mary sa...

Hej Hello, vilket skurkstreck! Hoppas du får en skön semester i alla fall.