måndag 10 januari 2011

Testar

Jag börjar arbetsåret med att vara på konferens. Det är trevligt. Och god mat, förstås. Väskan är packad med idel hemsytt och jag tänkte göra om bloggen till en "dagens-outfit-blogg" i dagarna fyra. Lite grann för att lära mig blogga med telefonen också :) Jag börjar med en bild tagen i för dåligt ljus och ber om ursäkt för det. Imorgon ska jag hinna ta bilden i dagsljus tänkte jag.


Jag börjar också med lite halvfusk. Jag insåg igår kväll att jag har faktiskt inte sytt nån tröja som passar till den här kjolen, men eftersom konferensen också bara var halva dagen får jag vara ursäktad, tycker jag. Kjolen har jag bloggat om tidigare, men då satt den inte på :). Tyget är en fd gardin och mönstret har jag ritat från Sew what: Skirts. Jag har använt den jättemycket och får många komplimanger för den.

2 kommentarer:

Hello sa...

Inlägget ser helt ok ut på min telefon. Hoppas det gör det på en dator också! Ja, förutom att bilden är lite mörk, då'ra...

Cecilia sa...

Inlägget ser absolut bra ut, som om du gjort det i datorn förutom bilden då ;) Och vilken snygg kjol! :) Kram!