tisdag 2 juni 2009

Ett saligt byte

För ett par månader sedan tog jag mod till mig och mejlade Kristin som har Heilt spesiell om hon var intresserad av ett byte. Det var hon och strax därefter kom den här klänningen (den översta, med ugglor i halsen). Tyvärr var den lite i smalaste laget och hon var då så oerhört snäll och sydde en ny. Hoppas den andra blev såld! Den här kom då istället: Visst är den fantastisk!?
Och se så bra den passade! Lite lång och lite att växa i, precis som det ska vara! När Loppan hade den på sig första gången satt hon i bilen och så sa hon "Min känging är muuuk, jättemuuuk och sööön!" Det var väl det bästa betyget?!
I utbyte fick Kristin och Annika den här klänningen:
Hur det passade ser man här. Kanske lite vääääl stor, men Annika blir väl större hon med!
En rolig bieffekt av bytet är att jag nu har fått en ganska stor beställning från en i Norge som hade sett klänningen på Kristins blogg och sen hittat hit och gillat det hon såg. Kul! Tack Kristin för ett byte vi är supernöjda med!

5 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Så gøy å se actionbilder!!Hun er bare herlig.Skjønt at hun likte kjolen:) Og ikke minst at du fikk bestilling herfra pga byttet.Takk igjen dette gjør jeg gjerne om igjen:)

jessi sa...

Det klänningen var riktigt fin:). Loppan var jättesöt i den:)

/Jessi

Doris_Assar sa...

Åh, kaninklänningen var helt underbar (om än lite stor ;-) )!!!

Thea sa...

Ojojoj, vilken fin klänning!! Den satt fantastiskt snyggt på! Och den du sydde i utbyte går inte av för hackor heller!

Flower´s sa...

Hej!

Kul med byten! Det är sååå roligt med överraskningar!
Tack för att du är tålig och tittar in på min Blogg då och då, trots att det inte händer så jättemycket där!
Men jag har massor av ideér. Ibland önskar jag att jag kunde ha ett syrum liksom du men tyvärr har jag inte den platsen här hemma.
Därför blir det ett projekt varje gång jag ska ta fram mina sysaker i köket, och först när barnen somnat! Men jag syr ialla fall...
Hinner jag inte sy så stickar jag framför tv:n. Men det blir nog mer gjort nu. Har en del saker som ligger och väntar vid symaskinen och energin har kommit tillbaka efter e tung graviditet!

Må så gott!

//Rebecka